Skip to content

Tavaramerkkihinnoittelu uudistui – 3 erilaista pakettia, 3 eri hintaa

22.06.2023

Rekisteröity tavaramerkki on olennainen osa brändinrakennusta ja ainoa keino saada lain suojaa yrityksen markkinointi-investoinneille. Kolster teki tavaramerkin rekisteröinnistä eli yksinoikeuden hankkimisesta tuotteelle tai palvelulle entistä vaivattomampaa.

IPR-työn hinta on perinteisesti muodostunut erikseen hinnoitelluista yksittäisistä toimenpiteistä, joiden määrää on vaikea arvioida. Tämä on vaikeuttanut palvelun kokonaishinnan hahmottamista.

”Halusimme tehdä tavaramerkkihinnoittelustamme läpinäkyvämpää ja asiakaslähtöisempää. Siksi mitoitimme ja hinnoittelimme kolme pakettia, jotka soveltuvat erilaisten yritysten tarpeisiin. Autamme mielellämme sopivan paketin valitsemisessa”, Kolsterin asiantuntija kertoo.

Tavaramerkin rekisteröinnistä kiinnostunut voi nyt valita Basic-, Business- ja Pro-pakettien välillä. *

Basic – 380 euroa

Basic-paketti soveltuu etenkin asiakkaille, joiden toimeksianto on hyvin suoraviivainen: haetaan olemassa olevalle tavaramerkille ja tietyille tuotteille tai palveluille alueellista suojaa Suomessa tai tehdään jatkohakemuksia ulkomaille.

Business – 680 euroa

Business-paketti on suunnattu laajasti yrityksille, joilla ei ole omia IPR-resursseja. Kokonaisvaltainen ja suosituin pakettimme sisältää tavaramerkkirekisteröinnin vaiheet sanamerkin identtisyystutkimuksesta tavaramerkin uudistamisen valvontaan. Palvelu vapauttaa yrityksen keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa.

Pro – 950 euroa

Pro-paketti on räätälöity ammattimaisille ostajille. Kattava Pro-paketti sisältää Business-paketin palvelut ja hakemusvalvonnan vuoden ajaksi.

* Hinnat eivät sisällä viranomaiskuluja.

Valitsipa yritys minkä paketin tahansa, sen käytössä on Kolsterin asiantuntemus ja pitkä IPR-kokemus.

”Lähes 150-vuotias Kolster on yksi Euroopan tunnetuimmista ja arvostetuimmista IPR-alan toimijoista. Tunnemme asiakkaiden erilaiset tarpeet startup-yrityksistä globaaleihin suuryrityksiin. Meihin luotetaan: 26 prosenttia Fortune Global Top 100 -listan yrityksistä ja 29 prosenttia Forbes 100 -listan maailman tunnetuimmista brändeistä on asiakkaitamme”, Kolsterin asiantuntija tähdentää.

Pohditko tavaramerkkirekisteröintiä? Lue viisi hyvää syytä rekisteröidä tavaramerkki ja ota yhteyttä.

OTA YHTEYTTÄ