IPR-strategia on pohja tuleville päätöksillesi. Se määrittelee, miten ja miksi hoidat, hankit ja suojaat aineetonta omaisuuttasi, sekä miten se tuottaa yrityksellesi lisäarvoa. IPR-strategia kannattaa laatia pienessäkin yrityksessä toimialasta riippumatta.
Arvioitu hinta kokonaisuudelle on 5000-10000€ (+alv).*
*Hintaan vaikuttavat muun muassa yrityksen teknologia, toimiala ja liiketoimintamalli, salkun koko sekä IPR-toimintaympäristön aktiivisuus.
20.12.2022
16.03.2022
"IPR on investointi, jonka pitäisi jollain tavalla tuottaa yritykselle arvoa. IPR-strategia määrittelee, miten yritys hoitaa aineetonta omaisuuttaan: kuinka sitä hankitaan, suojataan ja hyödynnetään, ja kuinka näillä toimilla aineeton omaisuus saadaan tuottamaan yritykselle lisäarvoa."
IPR-strategialla yritys määrittää, miten ja miksi se hoitaa, hankkii ja suojaa aineetonta omaisuuttaan. IPR-strategia on tärkeä työkalu yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä. IPR-strategian merkitys korostuu muun muassa rahoituskierroksen yhteydessä ja yrityksen kansainvälistyessä. Hyvin hoidetuilla immateriaalioikeuksilla on yritykselle kilpailuetua, sillä ne turvaavat yrityksen liiketoimintaa ja parhaimmillaan nostavat yrityksen arvoa.
Olemme yksi Euroopan kokeneimmista IPR-alan yrityksistä. Meiltä saat kaikki IPR- ja lakipalvelut keksintöjen, muotoilun ja brändien suojaamiseksi, puolustamiseksi ja kaupalliseksi hyödyntämiseksi kaikkialla maailmassa.